İstanbul taksilerinde Singapur modeli: Taksiciler Odası yeni yerli uygulamayı açıkladı...
22.06.2026
10:39
VERİMLİLİK HEDEFİYLE TRAFİĞE BÜYÜK NEŞTER
Sistemin sürdürülebilirliği için sürücülerden düşük oranlı komisyon veya abonelik ücreti tahsil edilmesi planlanıyor. Yeni uygulamayla İstanbul'daki taksilerin mevcut yüzde 48 seviyesindeki verimliliğinin yüzde 90'a çıkarılmasının hedeflendiğini kaydeden Dalcı, bunun gerçekleşmesi halinde yılda 62 milyon litre yakıt tasarrufu sağlanacağını, yaklaşık 1,5 milyon metreküplük karbon salımının önleneceğini ve trafikte saatte 25 bin aracın eksileceğini dile getirdi.