Tüm Yorumlar

Yorumlar13

  • kral 3 ay önce Şikayet Et
    bunu bilmeyen mi vardı?
    Cevapla
  • blt 4 ay önce Şikayet Et
    1 yıl istifaya tazminat verilmesin eyw ama 10 yıl emek sarfetmiş biri istifa ediyorsa tazminatını alacak böyle adalet olmaz arkadaş
    Cevapla
  • yusuf 4 ay önce Şikayet Et
    merhaba arkadaşlar ben 7 yıldır kurumsal bi firmada barmen olarak çalışıyorum iş yerim kirasinin yükseldiği için kapatma kararı aldi beni başka bir şubeye transfer edecekler ben gitmek istemiyorum yolum çok uzayacak sigorta primim 4000 gün ben bütün haklarimi alıp ayrilabilirmiyim bilen varsa bana yardimcı olurmusunuz yolum çok uzuyor gunluk 5 yada 6 araba deyistirmek zorunda kalacam
    Cevapla
  • Zerrin 3 ay önce Şikayet Et
    170 si arıyorsunuz ve doğru bilgiyi alıyorsunuz
    Cevapla
  • yolcu 4 ay önce Şikayet Et
    tabi alamaz kardeşim adam daha 1 yılı daha doldurmamış
    Cevapla
  • patron 4 ay önce Şikayet Et
    işverenin yedii yemeğe göz dikenlere: arkadaşlar şu yazdıklarımı anlarsanız kariyerinize katkısı olur; patron senin yaşındayken senden çok çalıştığı, ve sen de 30-40 yıl onun gibi çalışırsan 50-60 yaşında bir restoranda 1000tl verir hale geleceksin.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • haşarı 4 ay önce Şikayet Et
    biz çalışanları haklı yada haksız diyerek ayıran karar veren mercilerdeki büyüklerimiz acaba bizlerin çektiği sıkıntıları biliyorlar mi?? ben 2400 lira alıyorum emekli olabilirsem 1100 yada 1200 lira maaş alacam o mevkilerdeki acaba kac lira maaş alıyorlar ve emekli maaslari ne kadar? nedenmi soruyorum biz asgari ucretle calisanlarin alabilirsek tek güvencemiz tazminat parasi onuda o merciler sıkıntı bilmeyenler karar veriyor yaaa ne diyimm...
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • Taner GÜN 4 ay önce Şikayet Et
    işverene tabiki ihbar tazminatı ödemez aksine işçi işverene istifa edip gittiği için tazminat öder.
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • rmz 4 ay önce Şikayet Et
    kardeşim adam daha bir senesini doldurmamış
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Emrah 4 ay önce Şikayet Et
    Hiç adil karar olmamış.Özel sektörde çalışıp tazminat haklarını alamayan milyonlarca insan var.Bir işçi hakkettiği tazminat istifa etmesi sonucu yıllarca verdiği emekler boşa gidiyor,işverenede ödül oluyor.Sırf tazminatından dolayı işten ayrılamayan o paraya ihtiyacı olan insanlar var.Bence şeffaflık getirilmeli,sadece işverenin cebi düşünülmemeli...Kıdem fon yasasını oluşturmakta bu kadar zor olmamalı...
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • zaaa 4 ay önce Şikayet Et
    şehzade sanki çoğu işveren iyi niyetli,hatta Türk işverenlerin %80 ni yemeğe binlerce lira verip işçiye 5 lirayı çok gören türden.
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • şehzade 4 ay önce Şikayet Et
    Kıdem tazminatı ortadan kalkmalı ve hatta ssk da ortadan kalkmalı çalışana saatlik ücret verilmeli.... İşveren her zaman bu sebeple zor durumda kalıyor.. Kıdem'e hak kazanmış çalışan (art niyetliler için) her zaman işverene problem çıkarıyor ve pasif çalışmaya başlıyor, işinden önce haklarını konuşuyor...kıdem kalkmalı....
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Mehmet 4 ay önce Şikayet Et
    biz ödedik ne yapacağız şimdi? neyse boşvrr diyelim gitsin..
    Cevapla