Tüm Yorumlar

Yorumlar29

  • ihsan 5 ay önce Şikayet Et
    işte türkiye ekonomisine güven ortada o krız senaristlerine kapak olsun
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Celcel 5 ay önce Şikayet Et
    Bu para bi bize yağmıyor arkadaş. Nereye yağıyorsa söyleyin de azıcık bizde ıslanalım. Kuruduk, hiç birşey alamayan asgari ücretten.
    Cevapla Toplam 6 beğeni
  • Hasan 5 ay önce Şikayet Et
    Allah rızası için faizi düşürun kimsenin is yapacak üretim yapacak takati kalmadı Reise kulak verin artik faiz düşmeli
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Vatandaş 5 ay önce Şikayet Et
    Ülkemiz zengin zihniyeti belli olduğundan, dışardaki ortakları ile birlikte hareket edip dolar kuruyla ekonomiyi bozması engellenirse faizler düşer. Her bilinçli vatandaşın da kendi ülkesinin ve ekonomisinin faydasını düşünüp bindiği dalı kesmemesi için dolar yerine altın alması gerekir.
    Cevapla
  • Gercegin Sesi 5 ay önce Şikayet Et
    Türkiye de uretim yapan elektronik eşya beyas esya otomobil otobüs minibüs kamyon ve cep telefonlarindan alan vatandasa KDV iadesi verilirse yerli üretim artar ithalat azalir dolar duser issizlik azalir
    Cevapla Toplam 12 beğeni
  • Kürt 5 ay önce Şikayet Et
    Ayrıca KDV alıyorsunuz zaten hacı abi.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Yaşar Demirtaş 5 ay önce Şikayet Et
    sen ne saçmalıyon biz ösym kalemini silgisini bile dışardan alıyoz
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • AnDRoMeDa. 5 ay önce Şikayet Et
    faiz dusmeli. musluman bir ulkeyiz ama cevremde evini isyerini satip faize yatiranlar var. yazik cok yazik...
    Cevapla Toplam 34 beğeni
  • NEJLA HELLAÇ 5 ay önce Şikayet Et
    allah helak etsın onları
    Cevapla
  • kursat turan 5 ay önce Şikayet Et
    turk dunyasinin buyuk vatan can vatan mesalesini en onde tasiyan vari yoku turkiye olan can azerbaycan. iyiki varsiniz. masallah
    Cevapla Toplam 28 beğeni
  • Hasan 5 ay önce Şikayet Et
    Faizin düşmesi lazim yoksa bu şartlarda ne yazıkki yatırım özellikle yerli yatırımcı zor durumda kalır herkes bir sure sonra Reisin ne dediğini anlayacak ama insaAllah geç olmaz
    Cevapla Toplam 15 beğeni
  • sofi 5 ay önce Şikayet Et
    ithalatçı zor durumdaysa ithal etmesin kardeşim. öyle atıp tutmakla olmuyor Atam izindeyiz atam şöyle atam böyle . ıphone almayın, nike giymeyin, yabancı ürün kulanmayın boşverin kaliteyi. Her ürünün bir muadili vardır.
    Cevapla Toplam 42 beğeni
  • Ali İsmail 5 ay önce Şikayet Et
    Faizin düşmesi gerek.
    Cevapla Toplam 22 beğeni
  • ottomans 5 ay önce Şikayet Et
    Faizi asla dusuremezsin kardesim dunyayi yoneten faiz lobileri emperyalistleri var dalgami geciyorsun faiz dusmelivdiyorsun hadi git dusur o zaman kolaysa dusurmek istesen bile gelismis ulkelerin yaptirimina maaruz kaliyorsun adam faizi dusurmene karsi cikmiyor ha dusurursen yaptirim kararlarima hazir ol diyo zaten yaptirim nihai kararlari zaten faizden cok daha kotu bi sey.
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • Misafir 5 ay önce Şikayet Et
    Offf ne para artık sırtımız yere gelmez.
    Cevapla Toplam 21 beğeni
  • Allah var 2 5 ay önce Şikayet Et
    cumhurbaşkanmız tek başına etrafındakiler onun yarısı kadar ülkeyi düşünse şimdi uçmuştuk. reisimiz tek başına her işe koşturio. liyakat az torpille dönio çoğu iş. dolar 2 lira arttı die bizim yerli mallar yüzde 200 e kadar arttı dolar düştü ama mallar aynı fiyata. sözde vatansever herkes.Allah tüm islam ümmetini ve türkiyemizi korusun küffara karşı bize dirlik versin birlik versin birleşelim başka yolu yok. uyanın ey müslümanlar.
    Cevapla Toplam 19 beğeni
  • adem 5 ay önce Şikayet Et
    neden elektrige yatirim yapıyorlar acaba yoksa getirisi daha fazla ondan mi dağıtım bedeli kdv trt payi derken fatura 2 katina çıkıyor
    Cevapla Toplam 10 beğeni
  • Yıldırım 5 ay önce Şikayet Et
    Ticarette en önemli olan satabilmek elektrik satışında müşteri sıkıntısı hiç yok gibi
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Hehe 5 ay önce Şikayet Et
    Döviz girişi varsa dolar düşer ithalatçı zor durumda ne yapacaz böyle ,inşaat piyasası bitmek üzere, piyasa da tahsilat yok. Kimin cebine yansıyor acaba
    Cevapla Toplam 10 beğeni
  • mustafa 5 ay önce Şikayet Et
    inşaat sektörü de 15 yıldır vurduğu ranttan yesin. Ne oldu. Öyle 2 bina dikip köşelik olma devri kapandı.
    Cevapla Toplam 16 beğeni
  • Mehmet 5 ay önce Şikayet Et
    O para biraz da bizim buralara yagsa keske...
    Cevapla Toplam 11 beğeni
  • faiz 5 ay önce Şikayet Et
    Adanlar kendi ülkesinden neredeyse 0 faizle kredi çekiyorlar gelip buradan 24 faiz alıyorlar,ülkemizi sömürüyorlar.
    Cevapla Toplam 22 beğeni
  • Hasan 5 ay önce Şikayet Et
    Doğru söze ne hacet boyle giderse isler sarpa saracak Reis bunun farkında sürekli uyarıyor ama merkez bankası resmen 3 maymunu oynuyor tarih bunları yazıyor
    Cevapla