Tüm Yorumlar

Yorumlar234

  • samsunlu 1 hafta önce Şikayet Et
    8.9.1999 öncesi başlayıp prim ve yıl şartını tamamlayanlara evelallahın izniyle reis onay verecek
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • samsunlu 1 hafta önce Şikayet Et
    akp ve mhp 8.9.1999 önesi yaş ve primi tam olanlara evelallah verecek aksini düşünmek bile istemiyorum
    Cevapla
  • samsunlu 1 hafta önce Şikayet Et
    bravo büyük bir kitlenin düşüncesine tercüman oldunuz
    Cevapla
  • G. Osman PAŞAOĞLU 1 hafta önce Şikayet Et
    İnşaellah bu tasarının tez zamanda kanunlaşmasını bekliyoruz.
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • halit topluca 1 hafta önce Şikayet Et
    Sayın vekilim staj mağdurlarına da bir ışık yakın. çıraklık ve staj sigorta başlangıcı sayılsın, askerlik borçlanması gibi prim günlerinin parasını vatandaş öder. aramızda yaşı geçmiş ama bu yüzden günü dolmamış kişiler var.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Eyt mağdurları 1 hafta önce Şikayet Et
    MHP bir gül attın gönlümüze, BEKLİYORUZ.
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • hakan 1 hafta önce Şikayet Et
    verilen teklif eyt mağdurlarının sorununu çözmez çalışan/çalışmayan ayrımı var. Ne yapalım işlerimizden ayrılıp açmı kalalım emekliliğe kadar
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Orhan 1 hafta önce Şikayet Et
    Teklifin ozetine baktım çok saçma 1999 yılından önce ssk başlangıcı olup 2002 de çıkan kanun yüzünden halk kaybı olan vatandaşın kanunlar geriye doğru işlemez maddesine dayanarak hak mahrumiyetinin giderilmesi denmesi gerekli ama ne demişler sigorta primi ve suresi dolmus hiçbir sigorta kapsamında olmayanların hak mahrumiyetinin demişler böyle saçma şey mi olur adam yaşı beklemeye kalksa ben daha 18 sene bekleyecegim ama primim 2019 sonunda dolacak sigortalik sureside 2023 doluyor. Şimdi çıkan kanun benim işime yaramazsa ne olacak.boyle saçma ismi olur.hakkim olanı verin 57 yaşında emekli olacağım 40 sene prim ode 10 sene maaş al ondan sonra göç gitsin ne ala memleket.
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • Tabip Habip 1 hafta önce Şikayet Et
    Malulen emeklilik kanunuda genişletilmeli. Kronik hastalıklar da eklenmeli. Hepatit gibi Bulaşıcı hastalığı olanlar, çalışma gücü olmasına rağmen, kanla, tükürükle, terle iş arkadaşlarına hastalığı bulaştırabilir. Sakatlık raporu yükseltilip emekli edilmeli. Toplum sağlığının önemi yüksek tutulmalı.
    Cevapla
  • Kamuda Vekiller 1 hafta önce Şikayet Et
    Kamuda çalışan vekillere kadro sözünüzü de meclise getirin bekliyoruz kamudaki vekiller.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • recep 1 hafta önce Şikayet Et
    1990 yılında sigorta giriş var ama patronlar yatırmamış belli bedelle prim geriye dönük ödemek istyoruz mağduriyetimi giderilmesi için çalışmalar yapınız
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • gülay 1 hafta önce Şikayet Et
    teşekürler
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • ÖNDER YAĞLI 1 hafta önce Şikayet Et
    YAHU EMEKLİLİĞİMİ İSTEYELİ 6 YIL OLDU 15 EYLÜL İTİBARIYLA YAŞIM DOLDU dilekçemi verdim eeeeee benim 6 yıl beklemem neden buda bir maduriyet değilmi ben 6 yıl bekleyim 6 yıl benim gibi beklemesi gereken emekli olsun adalet lazımmmm sahi neredeeeeee
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • veli 1 hafta önce Şikayet Et
    sen de emekli olacaksın amca.bu kanun senin için zaten merak etme.1999 öncesi işe başlayan herkes için
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • tahir 1 hafta önce Şikayet Et
    acil lütfen
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • sakir cumur 1 hafta önce Şikayet Et
    1 10 1988 işe giriş tarihim 2215 günüm var 05 05 1972 doğdum
    Cevapla
  • Usari 1 hafta önce Şikayet Et
    Reis çözer bu mağduriyeti.
    Cevapla Toplam 7 beğeni