Gündemin nabzını tutan ekonomi haberleri, serbest piyasalardaki ekonomik gelişmeler; canlı borsa, döviz kurları ve altın fiyatları Ekotrent'te!
Başbakan Erdoğan'ı isyan ettiren tablonun ayrıntısı

Başbakan Erdoğan'ı isyan ettiren tablonun ayrıntısı

Başbakan Erdoğan'ın dün iftarda yaptığı 'kredi kartı almayın' sözü gözleri kredi kartlarına çevirdi. Kredi kartlarının sayısı son 5 yılda 54.6 milyona ulaştı. Kredi kartı ile işlem tutarı ise ilk 5 ayda 168.2 milyar lira oldu.

HABERE GERİ DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ

BU HABERE 35 YORUM YAPILDI

Yorumlarınızı kendi özgün iradenizle yayınlamakta olup; bununla ilgili her türlü dolaylı ve doğrudan sorumluluğu tek başınıza üslenmektesiniz. Yorum yaparak Toplum Kuralları ve Kullanım Koşulları'nı kabul etmiş sayılırsınız.
0 / 1000

yorum yorum

24.07.2013 10:21

madem öyle. bu kadar memur işçi maaşlarını nereden alıyor bankadan. neden vatandaşın bunu yapsın. hükümete biz bu millete devlete sahip çıkın diye oy verdik. ŞİMDİ ŞU MAAŞLARIN BANKALARDAN ALINMASININ ÖNÜNÜ ALIN BAKIN NASIL OLACAK. hiç kredi kart martı kalıyor mu ortalıkta.

yusuf soguk

24.07.2013 09:28

Arakdaşlar bu fırtınanın önünü almak çok kolay. Avrupada da aynen böyle oldu, herkese kart dağıtan faiz lobisine karşı ingiltere hükümeti kredi kartını batıranlara 5 yıl hesap açamama dışında haciz dahi yok yaptırımı kaldırdı ,bankalar frene bastı bu kadar basir aslında.

anadolu adamı

21.07.2013 02:17

bizimde isyanımız var . başbakanımızın kredi kartı isyanına vatandaş olarak bizde benzin ,mazot ,lpg ,fiyatlarıyla isyan ediyoruz bu soruna çözüm bekliyoruz lütfen adil olsun biz dünyanın en zengin milleti değiliz ama en pahalı akaryakıtını kullanıyoruz

emre kurkut

20.07.2013 02:06

ziraat ve halk ucuz masrafsiz kart versin. bence faiz lobisine kostek olmak icin devlet bankalari etkili olsun ayricalikli olsun. herkesin birtane devlet bankasina ait kredi karti olsun. kart ucreti olmasin puan versin

gurkan ertan

19.07.2013 17:40

evet kart alamyalım. be esnafım .memleketin bel kemiği kobilerin ürettiği ürünleri topluma pazarlıyoruz. şimdi milletin borç ödeme ahlakı o kadar cok bozukkı esnaf olan heskes bilir. kart almayın diyeceğine milleti borcuna sadık kılacak huhkusal önlemler al.yeni ticaret yasası rezillik kimse korkmuyor senetim avukata düşecek rezil olacam diye icra daireleri dolmuş ahlaken çöküntü içerindeyiz.olmayan paramızı yiyoruz taksit taksit. çık meydana deki senet ve çeklı satışların ödenmemesi durumunda şu hukuksal yaptırımlar ağır uygulanır de yada senetin çekin hukuksal hükümlülüğü kalkmıştır herkes başının çaresine baksın de.insanlarda olmayan paralarını yemesin.arap ülkelerindeki gibi peşin olsun alışverişler.

murat kalsin

19.07.2013 01:36

kredi kartı kullananlar SUÇLUDUR(israftan uzak durun. Arkadaş ayağınızı yorganınıza göre uzatın eleştirenlerin çoğunun evine gidin onlarca çift ayakkabı laptoplar akıllı telefonlar tabletler dev ekran tv ler daha neler nelr.. israfın alası var sonra ne yapalım ne alalım nakit parayla derler israfı kesin yeter...nakit para paşa paşa size yeter..

ismail uzun

18.07.2013 12:56

millet kredi kartları ile yaşıyor. sadece 3 gün kredi kartı kullanılmasın millet isyan eder,halkın %80 kredi kartı ile yaşıyor,hava ekmek suya bi şey daha eklendi kredi kartı bu gerçekleri nasıl göremezler,ortalama bir kişinin 10 tane kredi kartı vardır,asgarilerini ödeyerek yaşıyor, en az bu ülkede 40 milyon kişinin aylık geliri 1000 tl ve altında ,

İbrahim Kılıç

17.07.2013 23:31

BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU. Tüm iş yerlerinde POS cihazı bulundurma zorunluluğu getiren bizim partimiz değil mi? Şimdi ne oldu da kredi kartlarından şikayet eder oldunuz. Millete kanun zoruyla POS cihazı taktır sonra da kredi kartlarından şikayet et. Buna kimseyi inandıramazsınız.

son nefes

17.07.2013 22:50

kartı kullandık biz suçluyuz.avmler gökdelenler yapıldı biz suçluyuz.. hep karşıtaraflar,onlar yapıyorlar.bizde saf saf onlara uyuyoruz.oysa sen bizi ne kadar çok korudun.kahramanımız..kredi kartı olmasa bir mal alabilirmisin.elektirik faturası yatırılmadı 7 gün sonra kesme ihbarnamesi geldi.sen ne anlatıyon yahu.utanmadan kredi kartı kullanan insanları suçluyorsun.milleti sınırlama koruma bırak o zaman dileyen içki kumar uyuşturucu hepsini, yapsın.sonrada deki siz niye bunları yapıyorsunuz.sen yolunu açarsan herkes o cehenneme gider.sadece istisnalar gitmez...

metinistanbul

17.07.2013 20:40

Maliye bakanı Mehmet Şimşek kart kullanın diyordu durmadan!. Güldürmeyin adamı kart kullanarak kayıtdışı ekonominin önüne gecilir diyen siz değilmiydiniz samimiyetsiz bi yaklaşım bence artık millet yutmaz bunları

HalitBinVelit

17.07.2013 20:24

insanlar kredi kartları ile soyuluyor? ..... ..farkında değiller!!!!....halbuki ellerindeki paraları biriktirseler kredi kartlarina ödedikleri paranın yarısı ceplerinde kalır?...

hasan basri

17.07.2013 18:57

kredi kartı piyasada olmayacaktı. önceden hiç piyasaya çıkmasaydı destek veriridim ama şimdi tek maaşla emekli memurum ne yapacam başka iş yapamıyor yan gelirlerde yok artık günümüzde şükür her emekli çalışıyor arada biz magdur oluyoruz çalışamayan vicdanlara kaldı kimde var kimde yok hepside zam istiyor

Abdullah

17.07.2013 18:36

KREDİ KARTLARI KALKSIN!. Kredi kartıyla halkın trilyonları bankaların, faiz lobilerin ceplerine iniyor. Ne büyük zarar. Peygamberimiz faizi ayaklar altına almıştır. Faiz kaldırılmalı, bitirilmeli.

AHMET KAHRAMAN TAŞDELEN

17.07.2013 18:22

SAMİMİYETSİ BİR YAKLAŞIM...... vatandaşı yabancılara sattığın bankalara mahkum eden sistemi düzeni ülkeye kur ondan sonra tavır al hiç samimi değil hiç....

kartal