Gündemin nabzını tutan ekonomi haberleri, serbest piyasalardaki ekonomik gelişmeler; canlı borsa, döviz kurları ve altın fiyatları Ekotrent'te!
Başbakan Erdoğan'ı isyan ettiren tablonun ayrıntısı

Başbakan Erdoğan'ı isyan ettiren tablonun ayrıntısı

Başbakan Erdoğan'ın dün iftarda yaptığı 'kredi kartı almayın' sözü gözleri kredi kartlarına çevirdi. Kredi kartlarının sayısı son 5 yılda 54.6 milyona ulaştı. Kredi kartı ile işlem tutarı ise ilk 5 ayda 168.2 milyar lira oldu.

HABERE GERİ DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ

BU HABERE 35 YORUM YAPILDI

Yorumlarınızı kendi özgün iradenizle yayınlamakta olup; bununla ilgili her türlü dolaylı ve doğrudan sorumluluğu tek başınıza üslenmektesiniz. Yorum yaparak Toplum Kuralları ve Kullanım Koşulları'nı kabul etmiş sayılırsınız.
0 / 1000

Mehmet Efe

17.07.2013 15:10

YB nin işe başladığı belli oluyor... ne çektik ve ne çekiyoruz hala bu faizcilerden. bu arada YB nin de işe başladığı belli oluyor. bari bi şey yapmasalar adama. eğer devam ederse MB nin başına kadar yolu var ..

Süleyman Gökbörü

17.07.2013 15:16

kimin zamanında verildi.. Kredi Kartı insanlar akp döneminde bulaştı önceden herkese kredi kartı vermezlerdi.

ali kılıç

17.07.2013 15:16

başbakan. muhalefet lideri olsa anlayacağım da o kesintileri engellemesi kendi elinde, tek yasaya bakıyor ki siz ne yasalar çıkarmadınız !! onu da geçtim, milletin elinde nakit para mı var da kullansın? ahh işte bunlar hep gündem değiştirme.

ünsal özcan

17.07.2013 15:44

İflaslar başlar. Denemesi bedava Bu günden itibaren kredi kartını kullanmayı yasaklayın 1-2 ay içinde görün şamatayı .............. İflas eden kepenkleri kapatan vergisini senedini prim borçlarını ödeyemeyen esnafın çokluğunu .............. Bunu kredi kartlarını piyasaya dağıtmadan evvel düşünecektiniz geçti artık ......Olmayan parayı piyasaya sürdünüz ekonomiyi canlandırdınız ve herkesi faiz lobisine yem yaptınız başkada çareniz yoktu .........vatandaş borçla yaşıyor hangi yorgan hangi ayak

Levent

17.07.2013 15:50

kendimizi kandırmayalım. taşeron firmada çalışanların her yıl firma değişimi ile beraber maaş aldıkları bankalarda değişir, her yeni gelen banka tüm işçilere kredi kartı gönderir bu zorunludur, istesenizde istemesenizde kredi kartınız gelir, iptal ettirmek zorundasınız ama tabi herkes iptal ettirmiyor hazır gelmişken durumuda bozuksa kullanıyor, hükümetin bu konuya acil el atması gerekiyor.

taha

17.07.2013 15:52

Ne gündemi değişmiş?. Ali kılıç isimli arkadaş "ahh işte gündem değiştirme" demiş. Hangi gündemi değiştirdi şuanda başbakanımız acaba? bir arkadaşımızda kredi kartının akparti döneminde bulaştığını yazmış.Sağlı sollu değil, bunlar bel altı dostlar.

seyithan

17.07.2013 16:01

kredi kartı.. iyide biz 10 yıl önce kredi kartını tanımazdıkki. almaya kalkasak bile yedi ceddimizin ekonomik durumuna bakılırdı. şimdi bir sms le 10 larca card alabiliyor vatandaş sn başbakanım.

BURHAN DOĞAN

17.07.2013 16:09

HARCAMA MERAKI. Yorumcunun biri nakit para olmadığından kredi kartı kullandığını yazmış.kısmen doğru ama be mübarek bir ay sonra parayı gene sen ödeyeceksin .zaruret dışında kullanma.yani başkasından borç isteme durumuna gelinmişse kredi kartı kullanılabilir,yoksa ıııııı..

Editörce

17.07.2013 16:15

Kredi Kartı AK Parti döneminde arttı diyenler. İphone, tablet pc, elektirikli araba da AK PARTİ döneminde Türkiye'ye geldi. ABD'de Siyahi birisi ilk defa AK Parti döneminde seçildi. Endenozya'da tsunami AK PARTİ döneminde oldu. Bazıları 2002'den sonra olan her şeyi AK PARTİDEN BİLİYOR.

Ebuzer

17.07.2013 16:24

Peki Başbakana Şunu Sormak İsterim...... Sayın Başbakan ayağınızı yorgana göre uzat diyorsunuz çok güzel. Peki Tokinin yaptığı konutların aylık ödemeleri en az 800 TL maaşımız neki bu evleri ödeyelimde kredi kartı kullanmayalım ama geçinelim. Bununda sırrını bize verirseniz kredi kartı almayalım. Söylemesi çok kolay ama yapmak için tuzumuzunda sizin gibi kuru olması lazım.

Sahlanis

17.07.2013 16:26

borç yiğidin kamçısıdır mantığı. cepte eve ekmek götürecek para yok, fakat yurdum insanın cebinde kredi kartı ve cep telefonu eksik olmaz .

metin sancak

17.07.2013 16:26

YENİ Mİ AKLINIZ BAŞINIZA GELDİ BAŞBAKANIM. yapılan harcamaları kayıt altına albilmek için,kaçırılan verginin önüne geçebilmek için,harcama yapanların harcamalarıyla gelirleri arasındaki farkın ve dolayısıyla gerçek gelirinin ortaya çıkarılabilmesi için devletimiz GÖZ YUMDU,NERDEYSE DESTEK VERDİ KREDİ KARTLARINA.eeeee,artık bu desteklerle adamlar,bankalar da palazlandı şimdi de devlete ve hükümete kafa tutar oldu.işinize gelmez olunca da tü kaka oldu öyle değil mi

mustafa demirdelen

17.07.2013 16:34

çözüm hükümette, vatandaşta veya bankalarda değil.. ben kimseyi eleştirmek için söylemiyorum ama millette para yok birşey alacağı zaman kredi kartı 12 veya daha fazla uzun taksit imkanı sağlıyor insanlar ufak ufak ödüyor. hükümet kredi kartı kullanımını azaltmak istiyorsa maaşlara iyileştirme yapsın insanlar en azından nakit para ile bir cep telefonu alabilecek seviyeye getirilsin maaşları bakalım kimse kredi kartı kullanıyormu.

Hainlere_inat

17.07.2013 16:36

Kendin söyle kendin işit!. Sanki son on yıldır başbakan sen değilde bendim. Senin değilde benim zamanımda oldu bütün bu kart artışları banka soygunları. Yanlış politikaların sayesinde milletin boğazına basıyor bankalar. Bakanının yaptığı açıklamadan sonra bankaların para aldığı işlem sayısı iki katına çıktı (30 dan 60'a)... şimdi kime dert yanıyorsun. Bu soygun "HAYALDİ GERÇEK OLDU"...

muradtürker