Sigaraya bir zam da BAT'dan geldi

Sigaraya bir zam da BAT'dan geldi

Giriş: 02 Temmuz 2009 17:45 48,431 Okunma Güncelleme: 02 Temmuz 2009 17:45 10 Yorum

British American Tobacco (BAT) da sigaraya yapılan zamları açıkladı. Daha çok dar gelirli vatandaşların tükettiği BAT sigaralarının yeni fiyatları şöyle:

Türkiye’nin en büyük 2’nci hızlı tüketim şirketi konumunda olan British American Tobacco (BAT) Türkiye,  bugün saat 24:00’den itibaren geçerli olmak üzere ağırlıklı ortalama %15 fiyat artışını içeren yeni fiyatlarını açıkladı.

BAT Türkiye ürünlerinin eski ve yeni fiyatları şöyle:

S.NO

MARKA

ESKİ FİYAT

YENİ FİYAT

1 Vogue     

 6.00    

6.50 

2 Kent       5.00 5.50
3 Kent Black / Titanium  5.25     5.75
4 Pall Mall Silver / Black   3.60     4.00               
5 Pall Mall Kısa      3.25     3.75
6 Pall Mall Superslims 3.75     4.25
7 Viceroy Kısa / Uzun     3.00     3.50
8 Tekel 2000 Uzun     4.50     4.90
9 Tekel 2000 Kısa      4.10     4.50
10 Tekel 2000 Mavi Kısa    3.00      3.50
11 Tekel 2001 Uzun     3.30     3.50
12 Tekel 2001 Kısa box     3.20     3.50
13 Tekel 2001 Kısa     2.75     3.25
14 Samsun 216 Kısa box        3.00 3.50
15 Samsun 216 Kısa         2.75 3.25
16 Samsun / Maltepe Uzun    2.65     3.20
17 Samsun / Maltepe Kısa box       2.60  3.20
18 Meltem / Bahar    2.65  3.20
19 Y.Harman / Maltepe Gold       2.90 3.40
    

    








Kaynak: (Haber 7)

  • BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: ip adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle pa ylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım
  • İHSAN BULUT

    Yurdum insani:D 03 Temmuz 2009 10:24

    Vallaha bazi arkadaşlar hic takmiyor.yurdum insan yawww :D bi de kendi senelik zamlari var bunlarin 25 kurus daha onuda 2 ay sonra yaparlar:D guluyoruz ama keske zam gelen sigara olsa ama maglesef aclik sinirinin 1750 dugu memlekette 520 tl maaş almak ve bukadar zam görmek aci verici.Herşeye ragmen benim halkim gulmeyi seviyor.Kacak sigaraya devam:D...

    + Bu Yorumu Beğen Yorumun Devamı
  • erol usta

    ÇOK ŞÜKÜR 02 Temmuz 2009 20:58

    Allah razı olsun bu akp hükümetinden yawwww inşallah en ucuz sigara 10 tl olur.sağol varol akp...

    + Bu Yorumu Beğen
  • Yasin Taktak

    bırakıyorummmm 02 Temmuz 2009 20:19

    bırakıyorum ulen size inat bakalım millet bırakınca neye zam yapacaksınız.......

    + Bu Yorumu Beğen
  • osman_kaya

    içeriz :)) 02 Temmuz 2009 20:15

    ugraşmayın bırakmıyacagız yeşilay la mücadeleye devam :))))))

    + Bu Yorumu Beğen
  • ali bayrakcı

    Rabbime bin şükür.. 02 Temmuz 2009 18:40

    Elhamdülillah 2,5 yıl önce bıraktım. Eskiden günde 2 paket Uzun Samsun içerdim. 3,20 lira olmuş paketi. Yani günde 2 paketten ayda yaklaşık 192 lira. Çok para. Düşünsenize bu parayla taksitle ne kadar çok şey alınır. Allah bırakmak isteyenleri de kurtarsın inşallah...